2.7.09

Διάλειμμα για να πιείτε Ταμ-Ταμ.

Η αίθουσα θα επιστρέψει μετά τις διακοπές ανανεωμένη, με καινούργια καθίσματα, έγχρωμο σινεμασκόπ, ήχο Dolby Stereo και όπως πάντα με τις καλύτερες ταινίες της παγκόσμιας κινηματογραφικής παραγωγής.

Καλό Καλοκαίρι και μη ξεχνάτε "Ραντεβού τον Σεπτέμβριο"!!!

Οι γλάροι

Ξεκινάμε, πάμε μακριά
σ' άλλες χώρες, σ' άγνωστα νερά
στο μουράγιο μένεις μόνη εσύ
πάντα ο νους μου θα 'ναι στο νησί.

Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει
κι από τα μάτια σβήνει η στεριά
μες στα κατάρτια πετούνε οι γλάροι
κι εγώ σου λέω «έχε γεια».

Γύρω γύρω η θάλασσα γυαλί
μα η σκέψις μου έγινε θολή
λάμπει ο ήλιος τώρα από ψηλά
στο μυαλό μου έρχονται πολλά.

Πέλαγος θα σκίσω μακρινό
θάλασσα θα βλέπω κι ουρανό
μα η συντροφιά μου θα 'σαι εσύ
πάντα ο νους μου θα 'ναι στο νησί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: