31.12.10

ekto1979

Γεια σας,

Tολμώ να αποκαλέσω τον εαυτό μου έκτο79 τώρα που η συγκίνηση συνεχίζεται, που βρίσκω και σας. Πριν λίγο καιρό όταν σκαλίζοντας στο facebook, βρήκα το μπλογκ το έκτου της τάξης του '70, δεν φανταζόμουν ότι θα έβλεπα και θα διάβαζα ξανά ονόματα και εικόνες της νιότης μας. Μερικά από τα ονόματα των συμμαθητών και καθηγητών τα αναγνωρίζω, με Τζαμαλούκα γυμνασιάρχη, στη θέση του Ντρέ, που τον έστειλαν σε άλλο σχολείο γιατί σε εκδρομή είχε κατεβάσει άτακτο μαθητή από το λεωφορείο..!

Καθηγητές πρόλαβα τον Μητσάκη γυμναστή, Κουρέλη φυσικό, Αλεβιζοπούλου φιλόλογο, Κώττη μαθηματικό, Ιωάννου μουσικό, πολύ λίγοι από τη λίστα συνέχισαν μέχρι να έρθω εγώ, στη Γ' γυμνασίου το ΄76. Μπορεί να μη βρεθήκαμε μαζί στην ίδια αυλή, στο διάλειμμα, ή στις τάξεις, απ' όσα έχετε αναρτημένα, έχω την εντύπωση ότι ήμασταν μαζί, κι ας ήρθα 4 χρόνια μετά που φύγατε εσείς και σας ευχαριστώ γι' αυτό και σας εύχομαι να ΄στε πάντα καλά.

Καλή μας καινούργια χρονιά και σας σφίγγω όλους το χέρι έναν-έναν, νομίζοντας πως σας έχω μπροστά μου.

Με τιμή,

Παναγιώτης Δημοδέτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: