17.1.12

ΑντωνοΘανάσηδες

Σήμερα γιορτάζει ο κύριος Εισαγγελέας (Λιόγας) και ο Ζαράνης κι ακολουθούν αύριο οι Βανικιώτης, Δήμος, Ξηρογιάννης, Πλιάκος και ο eyedoc (Γιαννακάκης) του 1969.

Παίδες (που θάλεγε και η Μαρία του ΙΒ')...

ΧΡΟΝΙΑ σας ΠΟΛΛΑ!


ekto1972



ΥΓ1. Όποιος το θυμηθεί, ας ανάψει ένα κεράκι για τον αγαπημένο μας «Απάτσι» (Μαλαξιανάκης).
ΥΓ2. Από τις «Κυριακάτικες ιστορίες» του Αντώνη Σουρούνη:
Στη ζωή μου γνώρισα ένα σωρό Αντώνηδες και θα ήταν ένας παραπάνω, αν είχα καταφέρει να γνωρίσω και τον εαυτό μου... Ο δεύτερος ήταν ο Άγιος Αντώνιος. Κάθε χρόνο στη γιορτή του η γιαγιά μου μ' έπαιρνε πρωί πρωί από το χέρι και τον επισκεπτόμασταν στην εκκλησία του. Για τα μικρά μου πόδια ήταν μεγάλος δρόμος, αλλά άξιζε τον κόπο. Όλο το πάτωμα ήταν γεμάτο με τρελλούς. Τους πήγαιναν εκεί από το άσυλο για να τους κάνει καλά ο Άγιος Αντώνιος που ήταν ο προστάτης τους, έτσι μου είπε η γιαγιά μου... Πως είναι δυνατό να υπάρχει Τρελαντώνης, όταν υπάρχει ο Άγιος Αντώνιος που θεραπεύει τους τρελούς; Αλίμονο, αν δε γιατρέψει πρώτα απ' όλους τους συνονόματούς του...

Δεν υπάρχουν σχόλια: