6.3.12

1 + 1 = 2 (μάλλον)

Οι απαντήσεις στο Quiz της προηγούμενης ανάρτησης ήταν όλες σωστές! Το blog μας στους βαθμούς Β' Τρίμηνου της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, με μεγάλη χαρά θα μοιράσει 20άρια σε όλους τους συμμετέχοντες. Θα δώσει όμως τιμής ένεκεν το Αριστείον του ekto1972, στο Καρακλασικό(*) του ΙΒ' Θηλέων! Όντως από αρχαιοτάτων χρόνων 1 + 1 = 2. Είμαστε απόλυτα σίγουροι γι αυτό. Δηλαδή μάλλον. Ε, ναι, έτσι πρέπει να είναι. Ίσως. Κατά πάσα πιθανότητα. Να το σκεφτούμε όμως λίγο. «All things being equal» που λένε και στη γλώσσα του ΔΝΤ…

(*) Εμείς οι κλασικάριοι, θα πρέπει να πάρουμε σύντομα μια απόφαση. Είναι «κλασσικό» όπως το ξέραμε ή «κλασικό» όπως λένε οι σημερινοί κι εσαεί καταπιεστικάριοι φιλόλογοι; Mε ένα ή δυο «σου» δηλαδή; Ψηφίστε. Μοιάζει με το «Μανώλη» που μόλις έφυγε από το Έκτο έγινε «Μανόλης και το «τραίνο» που όταν έφυγε από το σταθμό ήταν με «αι» αλλά τώρα γράφεται με «ε». Ψηφίστε να δούμε τι θα κάνουμε με τις εκκρεμότητες μιας αιώνια ισορροπημένα διαστροφικής γραμματικής που βασανίζει τη γενιά μας από το μακρινό 1963-64. Τότε που έγινε η πρώτη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Ακολούθησαν δεκάδες άλλες αλλά Παιδεία ακόμη δεν έχουμε σε αυτόν τον τόπο και σε λίγο ούτε Ψωμί. (Το τρίτο μέρος του συνθήματος δεν θέλουμε να σκεπτόμαστε ότι μπορεί κι αυτό να λείψει…)

Σχετικά τώρα με το Quiz, σιγά μην ασχολήθηκαν οι Κλασικάριοι 1972. Έχουν πολύ πιο σοβαρά πράγματα να κάνουν σε αυτή τη δεύτερη εφηβεία που διανύουν (ή μήπως δεν τελείωσε η πρώτη ακόμα;) από το να τα βάζουν με βαθυστόχαστους Πρακτικάριους. Όλα ξεκίνησαν από τα slides μιας χαριτωμένης παρουσίασης που λάβαμε μέσω Email. Για ιστορικούς λόγους σας την επισυνάπτουμε. Πατήστε «συνέχεια» για τη συνέχεια και καλή σας διασκέδαση…












Και για την αντιγραφή

ekto1972

11 σχόλια:

mpoulis είπε...

Quiz για κλασσικάριους…
Διάβασα με προσοχή την ανάπτυξη – εξέλιξη της αρχικής ισότητας 1+1=2 (με ή χωρίς ερωτηματικό δεν έχει πια καμιά σημασία). Και επιστρέφω το quiz, με ένα άλλο:
Έστω α = β = 1
Αυτό συνεπάγεται δύο σχέσεις
1. α – β = 0 και
2. α2 = β2 ή α2 – β2 = 0 ή α2 – β2 = 0 ή (α – β)*(α + β) = 0
Τα δεύτερα μέλη των σχέσεων 1 και 2 είναι ίσα που σημαίνει:
3. (α– β) = (α – β)*(α + β)
Διαιρούμε και τα δύο μέλη της ισότητας (3) δια (α – β) οπότε:
4. (α – β): (α – β) = (α – β)*(α + β): (α – β) ή
5. 1 = (α + β)
Αντικαθιστώντας με την αρχική ισότητα έχουμε :
6. 1 = 1 + 1 !!!

Sot Rods είπε...

Σωστός! Πάντα το λέγαμε ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται. Δικαιώθηκε ο αγώνας όλων των Εκτικών.


(Βέβαια στο 4 γίνεται μια διαιρεσούλα δια του μηδενός αλλά μη δίνουμε σημασία. Άλλωστε κι ο πάντα νηφάλιος Κορώνης κάτι τέτοια τα προσπέρναγε στο ντούκου και έβαζε τουλάχιστον τη βάση στους Κλασικάριους).

mpoulis είπε...

Επεκτείνοντας τον μηδενικό διαιρέτη της (4), μπορούμε τώρα να κατανοήσουμε το ... ύψος του χρέους, που διαιρώντας το έστω και πενιχρό εισόδημά μας δια του μηδενός καταλήγουμε να πληρώνουμε ένα "άπειρο" (= χωρίς πέρας) χρέος.

ΤΣΑΡΠΑΛΗΣ είπε...

x=0,99999.....
10x=9,99999....
10x=9+0,99999....
10x=9+x
9x=9
x=1

S=0
S=(1-1)+(1-1)+.....
S=1-(1-1)-(1-1)-(1-1)-....
S=1-S
2S=1
S=1/2

Sot Rods είπε...

Μετά την παρέμβαση του δημάρχου, οφείλουμε πλέον να παραδεχτούμε ότι κάθε προσπάθεια κατανόησης του ελληνικού χρέους είναι ανώφελη.

Με άλλα λόγια Μανώλη μου, όσο κι αν προσπαθούμε εμείς οι Κλασικάριοι να ποσοτικοποιήσουμε τα μεγέθη, υπάρχουν πάντα Πρακτικάριοι που θα τα κάνουν μούσκεμα. Άκου 1=0,9999… και 0 = 0,5 !!! Πόσα θέλουν για να μας τρελάνουν εντελώς;

Για να λέμε πάντως του στραβού το δίκιο, στους Η/Υ πράγματι το 0,9999… ισούται με 1 αλλά δεν το πολυφωνάζουμε κιόλας. Η άλλη εξίσωση όμως με το S, μοιάζει πιο πολύ με την ελληνική οικονομία διότι ως γνήσια οφθαλμαπάτη εμπεριέχει μια απάτη: στην 4η σειρά το S=1-S δεν ισχύει. Τα πρόσημα είναι διαφορετικά. Ποιος Έλληνας υπουργός οικονομικών θα το προσέξει όμως; (Εξαιρείται βέβαια ο Υπ.Οικονομικών του ekto1972, κος Κορωναίος, που κάτι τέτοια τα ξεψαρώνει με την πρώτη).

Μιλώντας για το S του δημάρχου, θα κάνω μια ερώτηση «quiz» της οποίας η απάντηση δεν θεωρώ ότι είναι εύκολη να απαντηθεί από Πρακτικάριους: στη Φυσική ως γνωστόν με το γράμμα S συνήθως δηλώνεται η απόσταση.

ΓΙΑΤΙ;

Γιατί S και όχι ας πούμε D (=distance) ή κάποιο άλλο γράμμα;

ΤΣΑΡΠΑΛΗΣ είπε...

S=1-[(1-1)+(1-1)+(1-1)+... ]
S=1-S
ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ
ΑΧ ΡΕ ΚΟΡΩΝΗ !!!!

Sot Rods είπε...

Ναι, πρώτα τα κάνουν αυτοί μούσκεμα και μετά τα ρίχνουν στον Κορώνη ότι δεν μας δίδαξε τάχα μου σωστά. Ρε, οι παρενθέσεις παίζουν ρόλο στην πληροφορική (και στη ζωή). Επίσης δεν μπορείς έτσι αυθαίρετα να βάζεις τελίτσες στο τέλος και να κάνεις ότι δεν υπάρχει ο τελευταίος άσος (στο μανίκι) και να τον αγνοείς. Ούτε limits ούτε τίποτα. Πάτε πάλι να γελάσετε τον ελληνικό λαό, λαμόγια του Έκτου. «Αμ ξύπνησαν οι σκλάβοι Αντωνάκη μου!» (sorry, αυτό είναι από αλλού).

Περιμένουμε εξήγηση για το « S »

Hint: κάντε δέηση στη Βενετσάνου!


Υπογραφή

ektoΚλασικάριοι
(οι τελειότεροι όλων)

ΤΣΑΡΠΑΛΗΣ είπε...

SUM
ΣΟΥΜΑ - ΑΘΡΟΙΣΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ

Sot Rods είπε...

Close but no cigar!

Πράγματι το σύμβολο του ολοκληρώματος βγαίνει από το " S " αλλά εδώ μιλάμε για "απόσταση". Physics, you know...

Κ.Κor. είπε...

Αχ, τι ωραία που τα λέτε. Χαίρομαι να σας ακούω! Κι αυτό για τις παρενθέσεις, που παίζουν μεγάλο ρόλο στη ζωή. Μεγάλη κουβέντα Σωτήρη! Πολύ μεγάλη!!!

Sot Rods είπε...

Μεγάλη δεν λέω, αλλά όχι και σαν την Πελοπόννησο.